Forfatter |
Innlegg |
|
Bra at det er mange positive tilbakemeldinger på det nye systemet. Har såvidt sett det i bruk og det virker meget bra, bare man får luket bort innkjøringsproblemene med lokaliteter.
Men jeg føler meg hensatt på sidelinja i denne saken. Savner info om hva som skjer i forhold til de som ikke kan bruke BMS fordi man ikke har rett telefon med rett operativsystem.
Legges det f.eks press på Nordic Station i forhold til å få til en app for Symbian Anna. Jeg vil tippe det er fler enn meg som pt sitter med en relativt ny mobil med binding osv og ikke får benyttet seg av BMS. Hva skjer? Har betalt kontingent til Fo men er pt. uten mulighet til å benytte meg av BMS. Føler at det ikke er helt greit. Særlig nå som også observasjonene heller ikke lenger ligger på hjemmesiden til FO.
Frustrert
Esben
|
 |
|
Med nyinnkjøpt Nokia C7 på forsommeren fikk jeg også samme svar fra BMS da jeg skulle melde inn personalia og mobiltelefonmodell. Det var ingen app. for den nyeste versjonen av Symbian. Jeg har nå i hvert fall gjort de oppmerksom på behovet og jeg registrerer at det fler enn meg som har erfart det samme og ikke får tilgang til BMS. For meg er det i hvert fall uaktuelt å bytte telefon igjen på så kort tid. Synes egentlig det er litt merkelig at det ikke finnes noen BMS-app for den nye Symbian, når Nokia er et såpass stort mobilmerke. Håper fler som opplever det samme, gir beskjed til BMS/ Nordic Station. Kjedelig med en så tyst mobil, særlig nå når vi går mot en spennende høst
Esben
|
 |
|